Etykiety

Candy (1) Ceramika (32) Decoupage (5) Filcowanie (2) Kuchnia (11) Wnętrza (5) Zdjecia (3) życie (3)

czwartek, 17 czerwca 2010

Dla mamy

Jakos nie moge sie zabrać za pisanie...ciągle mam co do roboty i mam ochote sie pochwalić ale jak odpalam kompa robie rundke po ulubionych stronach, blogach poczytam, pozachwycam sie i jako na wlasne wrzucanie fotek sil mi juz nie starcza. Mam takie uczucie ze ciągle mi co wisi ( w sensie zaleglosci;)więc przedstawiam dzisiaj wydecoupageowany (?) komplet dla mojej mamy. Kiedys podrzucila mi starą tace po babci, obskubaną, polataną z prosbą o dopasowanie jej do nowej kuchni a teraz do kompletu krzeselko z dziecinstwa. Oto i one. A tak na marginesie dopiero
teraz zauwazylam ze serwetki z tulipanami troche sie na tacy i krzeselku roznia od siebie...hmmm mozna tlumaczyc tylko tym ze prace wykonane w duzym odstepie czasu-rok chyba bedzie:)
taca

krzeselko przed:

i po:

1 komentarz: