Etykiety

Candy (1) Ceramika (32) Decoupage (5) Filcowanie (2) Kuchnia (11) Wnętrza (5) Zdjecia (3) życie (3)

środa, 15 września 2010

Magnesy




 

Dawno, dawno temu dostalam od mojej koleżanki z pracy magnes z RPA. Koleżanka wracala do siebie do kraju i na pozegnanie taką wlasnie pamiatke nam zostawila. Wrocilam do domu, przyczepilam magnes na lodówke, odnalazlam jakies 2 stare magnesy-jeden z Londynu z czasow mojej niewolniczej pracy;) drugi z wakacji w Szwecji. Potem przywozilismy sobie magnesy z każdych wakacji, Chorwacja, Paryż, Tajlandia, Wlochy i gdzie my tam jeszcze bylismy... Tak sie uzbierala malutka kolekcja. Kiedys mielismy w domu imprezke i znajomi pytają czy kolekcjonujemy magnesy, a my że niby nie no ale jak gdzies bedą to niech o nas pamietają i zamiast kartki magnes przywioza. Wzieli sobie to do serca bo tak przez kilka lat zamagnesowalimy sobie prawie cala scianke lodowki. Magnesy mamy ze wszystkich stron swiata, najwiecej europejskich ale też z Meksyku, USA, Tajlandi (nawet sporo bo znajomi namietnie jeżdzą)Chin, Wietnamu, Bali, Malediwów, Argentyny, Japoni...Oj chyba ponad 100 juz sie uzbieralo. Mamy sporo podrozujacych przyjaciol ale co jest zabawne czasem obcy ludzie nam te magnesy przywoza:) i tak za friko do kolekcji dorzucają. Z tej masy pamiątek zaplacilimy chyba tylko ze 2 czy 3 razy komus kogo poprosilismy o przywiezienie ale tak to zazwyczaj ludzie z dobrego serducha. Fajnie prawda? Kiedys na imprezie pracowniczej podchodzi do mnie jakis koles ktorego nawet nie kojarzylam i mowi "Czesc, o kurcze przywiozlem wam magnes z Chin ale zapomnialem zabrac ze soba". Ale sie usmialam (to chyba byl znajomy mojego meza ale tak czy inaczej rozbawil mnie tym ogromnie)
Posted by Picasa

9 komentarzy:

  1. Niezła kolekcja :) i fajna "kartka" z podróży :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. super magnesiki pół swiata na lodówce ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kolekcja. Ja uskuteczniam magnesowe zbieractwo na drzwiach wejściowych, ale do Twojej kolekcji mi daleko.
    Z przyjemnością wysłałabym Ci do kolekcji jeden z moich magnesów ceramicznych ;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo to juz sie do Ciebie odzywam:)dzieki dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, hej - ciesze sie, że ktos ma podobną kolekcję; ja też od ładnych paru lat zbieram magnesy - mam ich chyba z 600... oczywiscie na lodówce miejsce już dawno sie skończyło i teraz kupuje takie duże tablice magnetyczne na allegro i wieszam na ścianie; znajomi mówią /też mi przywożą te magnesy/, że niedługo będę musiała kupić sobie ścianę /mieszkanie małe/. Jak każdy kolekcjoner, bardzo lubie swoją kolekcje magnesów; pozdrawiam; Jolanta

    OdpowiedzUsuń
  6. witam, chciałabym zapytać gdzie nabyłaś i gdzie można w internecie obecnie zakupić magnes guinnessa w kształcie kufla, który masz mniej więcej na środku lodówki (taki bardziej (północno-środkowy-zachód ;>).

    OdpowiedzUsuń
  7. super wspaniała kolekcja , ja niedawno zaczęłam ;-),pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez zbiera magnesiki i uzbieralo się juz tego 540 sztuk z calego świata. Może ktoś ma ochotę wymienić się na jakieś magnesy? Jestem aktualnie na Cyprze i z tego kraju mogę tez cos wyslac ;) MOJ Maul to vegaa 87@op.pl prosxe o kontakt jak ktoś zaciekawiony

    OdpowiedzUsuń
  9. cześć. W sprawie kolekcji magnesów, to polecam stronkę https://www.facebook.com/prezentyzwakacji

    OdpowiedzUsuń